Obchodní podmínky

Kontaktní informace

Provozovatel internetového obchodu hobis-expert.cz

INMAX Partners spol. s r.o.
Pobřežní 249/46
186 00 Praha 8

IČO: 24296465
DIČ: CZ24296465
Veden u Městského soudu v Praze, spisová značka C194116

č. účtu: KB 107-2291920227/0100

Telefon (PO-PÁ 9-16 hod): +420 777 309 215

Doprava a platba

Doprava nábytku (stolů, skříní, kontejnerů), židlí a křesel je po celé České Republice zdarma a to vždy za první uzamykatelné dveře objektu.

Po předchozí domluvě jsme schopni zajistit i výnos do libovolného patra apod. avšak za příplatek dle charakteru trasy výnosu. Pokud máte o službu výnosu zájem, uveďte detaily (patro, dostupnost výtahu, atd.) do poznámky k objednávce. Následně vám bude nabídnuta cena za tuto službu k odsouhlasení. Jen za těchto podmínek je možné přizpůsobit způsob a harmonogram dodání vašemu požadavku. Bez předchozí domluvy nejsou schopni naši pracovníci provádějící rozvoz nadstandardní dodání zajistit.

U samostatně objednaného příslušenství k nábytku či židlím a drobných doplňků jako nástěnné police, věšáky, výsuvy apod. účtujeme poštovné a balné dle charakteru a rozměru zboží. V případě zájmu o samostatné objednání příslušenství nás prosím kontaktujte pro upřesnění možnosti dodání.

Většina nabízeného nábytku je skladem. Abychom vám mohli nabízet nejnižší ceny a dopravu zdarma, snažíme se dopravu různých objednávek vhodně slučovat dohromady. 

Dodací lhůty nábytku, jež vedeme skladem

  • Kancelářské židle a doplňky jako jsou např. zásuvkové jednotky Vault objednané v menším množství odesíláme zpravidla přepravní službou PPL. Zboží takto expedujeme obvykle do 5 pracovních dnů od přijetí objednávky. Při požadavku na expresní dodání nás prosím předem kontaktujte ohledně možností rychlejšího dodání.
  • Nábytek s uvedenou dostupností "Skladem" nebo "Obvykle skladem" -  1 až 4 týdny dle aktuálního plánu rozvozů a reálné dostupnosti na skladěAktuálně dochází v celé Evropě k výpadkům dodávek materiálu a je tedy narušeno pravidelné doplňování skladu z výroby. Pokud na dodání spěcháte, doporučujeme dostupnost předem konzultovat na naší zákaznické lince 777 309 215 (Po-Pá 9 - 16 hod).  U objednávek malého objemu zejména do odlehlých příhraničních lokalit může být dodací lhůta i delší než uvedená. Z důvodů zachování komfortní dopravy zdarma jsme takové objednávky nuceni dopravovat sdruženě.

Kancelářský nábytek ve většině případů dopravujeme vlastní autodopravou v termínu dohodnutém se zákazníkem. Židle, křesla a menší typy nábytku v některých případech posíláme přepravní společností PPL nebo DPD případně poštou. Při využití přepravní služby PPL nebo DPD vám pracovník spedice dopraví zboží za první uzamykatelné dveře objektu.

Není-li možné na adresu dodání (tzn. na vzdálenost maximálně 20 metrů od vchodu do budovy) dojet automobilem po zpevněné komunikaci, má zaměstnanec realizující dodávku právo odmítnout její dodání, pokud usoudí, že by mohlo dojít k poškození nebo uvíznutí vozidla z důvodu špatného terénu. To samé platí, pokud není dostatečné přiblížení automobilem vůbec možné např. z důvodu uzavírky, zákazu vjezdu k objektu apod. Odběratel v tomto případě může zboží převzít na jiném k tomu vhodném a automobilem dostupném místě.

Osobní odběr zboží

Osobní odběr nábytku Hobis, Exner a židlí OfficePro je možný pouze po předchozí telefonické domluvě a úhradě na adrese skladu - Brázdimská 1843, Brandýs nad Labem. Není zde možná platba v hotovosti. U nábytku ostatních značek osobní odběr z technických důvodů není možný, dodáváme jej pouze vlastní autodopravou nebo přepravními službami.

Možnosti platby

  • Platba hotově našemu pracovníkovi nebo dopravci při převzetí zboží
  • Platba platební kartou on-line
  • Platba předem bankovním předem - SLEVA 2% NAVÍC Z CELÉHO NÁKUPU! Zálohová faktura se započtením slevy vám bude zaslána mailem po obdržení objednávky.
  • Platba bankovním převodem se splatností - Platí pouze pro státní organizace, školy a obce.

Převzetí zboží

Objednané zboží doporučujeme před převzetím od dopravce důkladně zkontrolovat za jeho přítomnosti. V případě, že obal jeví známky poškození přepravou, zásilku nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační zápis. Zásilka bude poté zpět doručena na naší adresu a v nejkratší možné době vám zašleme nové zboží. Pokud ihned po rozbalení zboží z neporušeného obalu zjistíte výrobní vadu, poškození nebo chybějící části, neprodleně nás o tom prosím informujte telefonicky nebo mailem ideálně s fotografiemi vady zboží.

Montáž kancelářského nábytku

  • Rádi vám zajistíme montáž veškerého nabízeného zboží. Cena montáže se zobrazuji ve druhém kroku nákupního košíku, kde je možné zvolit dodání bez montáže či s montáží.
  • V uvedené ceně je zahrnuto pouze smontování výrobku do stavu, ve kterém je zobrazeno na našem e-shopu. V ceně není zahrnuto kotvení či zavěšování na stěny. To se týká zejména závěsných polic, skříněk, věšáků tabulí, cedulek apod. Dále v ceně není započteno vrtání, frézování čí vyřezávání otvorů pro osazení zásuvkových panelů, nadstandardně přiobjednaných průchodek či zámků. Všechny uvedené vícepráce jsme schopni zajistit, cenu vám sdělíme na základě konkrétní poptávky, kterou lze uvést do poznámky k objednávce.
  • Kupující je povinen zajistit pracovníkům provádějícím montáž vhodné pracovní podmínky. Musí být umožněno sestavit nábytek na místě jeho umístění či uložení, stěhování již sestaveného nábytku našimi pracovníky na jiné místo je vyloučeno. Stejně tak je bez předchozí domluvy vyloučeno stěhování, montáž či demontáž stávajícího nábytku a jiného zařízení.

Záruka na zboží

Minimální délka záruční doby dle občanského zákoníku je 24 měsíců. Na část zboží poskytujeme delší záruku, která je uvedena vždy v detailu každého nabízeného zboží. K většině zboží není vystavován záruční list, pro uplatnění záruky postačuje námi vystavený dodací list společně s daňovým dokladem - fakturou.Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží případně smontování a instalace zboží pokud je k němu objednána. Záruka se nevztahuje na vady zboží způsobené nevhodným používáním či skladováním, nesprávně provedenou montáží, opravou, údržbou a na vady způsobené přemisťováním smontované sestavy a mechanickým poškozením. Veškerý nabízený nábytek je určen pro použití v běžném kancelářském provozu nebo domácnostech tedy v interiéru budov a v teplotě od 10 do 30°C. Na jakékoliv části nábytku je zakázáno stoupat či jej používat k jinému účelu, než je nábytek určen. Nábytek chraňte před deštěm a přímým stykem s vodou. Nábytek chraňte před sálavým teplem. Nečistoty odstraňujte pouze čistícími prostředky určenými na nábytek. V žádném případě nepoužívejte k odstranění nečistot ostré předměty a chemická rozpouštědla. Nábytkové prvky opatřené kolečky jsou určené k pojezdu po místnosti, nelze s nimi přejíždět větší nerovnosti jako např. práh dveří, schody apod. Zásadně nepřemisťujte smontovanou sestavu více skříní nebo stolů, přemisťovat lze pouze jednotlivé prvky. Kupující i uživatel je povinen seznámit se s návodem k použití a údržbě, který je vždy součástí balení dodávaného nábytku, případně jej na vyžádání obratem zašleme elektronickou poštou, pokud chybí nebo se ztratí během montáže. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Prosíme klienty, kteří si montují dodaný nábytek sami (bez objednání naší odborné montáže), aby po dvou až třech týdnech daný výrobek překontrolovali, všechny šrouby dotáhli, případné kování správně donastavili (na požadovanou hmotnost) tak, aby byl výrobek správně nastaven pro plnění své funkce. Prosíme klienta, aby věnoval pozornost tomuto druhému doladění, což zabezpečí výrazné prodloužení životnosti výrobku Námi dodávaná montáž užívá nástroje s přednastavenými momenty, správné a ověřené montážní postupy, které zabezpečí správné nastavení výrobku bez nutnosti kontroly a dotažení.

 

Uplatnění záruky

Pro uplatnění záruky zašlete popis závady a ideálně také fotografii na adresu info@inmax.cz, případně nás kontaktujte telefonicky na čísle 777 309 215. Náš pracovník s vámi dohodne další postup dle charakteru zboží a jeho vady. Reklamace bude dle zákoníku vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Kupující má nárok na náhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Za nutné náklady přitom lze považovat pouze nejnižší možnou cenu dopravy, za kterou lze reklamované zboží bezpečně dopravit na adresu naší provozovny nebo servisního střediska. Před plánovaným odesláním zboží nás tedy prosím kontaktujte a zkonzultujte s naším pracovníkem způsob dopravy a adresu pro doručení reklamovaného zboží. V mnoha případech pro úspěšné vyřízení reklamace postačují pouze fotografie vady zaslané mailem. U složitějších případů reklamace řešíme přímo u zákazníka návštěvou našeho reklamačního technika.

Odstoupení od objednávky

Kupující - spotřebitel má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy musí kupující zasílat na adresu elektronické pošty prodávajícího info@inmax.cz.

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.

V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu na adresu, která bude zákazníkovi upřesněna po obdržení požadavku na odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Za případnou ztrátu nebo poškození během přepravy zboží zpět prodávajícímu prodávající neručí.

V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí kupujícího o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude provozovatelem stornována.

U objednávek zboží, které se standardně nedrží skladem a vyrábí se na konkrétní objednávku kupujícího, si vyhrazuje provozovatel právo požadovat úhradu takového zboží předem bankovním převodem nebo platební kartou. Zboží je objednáno do výroby až po přisání úhrady na účet provozovatele nebo přijetí potvrzení o provedení platby kartou. Po zadání do výroby již nelze od takové objednávky odstoupit a kupující je povinen objednané zboží odebrat bez možnosti vrácení kupní ceny. Zboží vyráběné na konkrétní objednávku je považováno za zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Z toho důvodu dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží ani po jeho převzetí.

Odeslat článek známému   Vytisknout